Generalforsamlingen i Nordic Planner Society afholdes digitalt!

… og vi opfordrer alle medlemmer til at deltage!

Som noget nyt afholder vi den årlige generalforsamling som et digitalt møde via Skype; dels pga. COVID-19-situationen og dels fordi vi gerne vil give alle vores medlemmer mulighed for at deltage uagtet hvor I er bosat i landet. Derfor afholdes generalforsamlingen

lørdag d. 18. april kl. 12.00 – 14.00

Vi opfordrer alle medlemmer til at deltage, og bestyrelsen i Nordic Planner Society glæder sig frygteligt til at “møde” jer!

“Hvorfor skal jeg deltage i generalforsamlingen?”

Det skal du fordi Nordic Planner Society kun eksisterer for og med jer som medlemmer. Generalforsamlingen er foreningens øverste myndighed, og det betyder også at DU får medbestemmelse på f.eks. hvor meget du skal betale i foreningskontingent, og hvad pengene skal bruges på.

Generalforsamlingen er et formelt møde, men du forpligter dig ikke til at udføre foreningsarbejde, selvom du deltager i generalforsamlingen. Du betaler dit kontingent på lige fod med alle andre, og derfor har du ligeså meget indflydelse, som foreningens bestyrelsesmedlemmer og foreningens andre menige medlemmer.

Sådan foregår det

Til og med den 10. april 2020 er I velkomne til at indsende jeres forslag til info@nordicplannersociety.dk, som I ønsker behandlet på generalforsamlingen. Den 11. april 2020 vil I få en mail med den endelige dagsorden – der vil dog stadig være mulighed for at komme med forslag under punktet “eventuelt”, men vi sætter pris på at få dit forslag tilsendt inden, så bestyrelsen kan forberede sig.

Generalforsamlingen afholdes den lørdag d. 18. april 2020 kl. 12.00. Dagen før vil alle medlemmer få tilsendt et link pr. mail. Tryk på linket, og du deltager automatisk i generalforsamlingens online chatmøde.

Bemærk venligst

Generalforsamlingen foregår via Skype. Du er ikke påkrævet at have hverken kamera eller mikrofon tilsluttet, og som medlem er du velkommen til at lytte med. Ønsker du at give dit besyv med, opfordrer vi dig dog til at tilslutte mikrofon, da vi ikke kan garantere, at beskeder i chatsamtalen bliver læst.

Dit kandidatur til bestyrelsen

Vi opfordrer alle, der er interesserede i at deltage aktivt i foreningens formelle arbejde, til at melde sit kandidatur til bestyrelsen i Nordic Planner Society. Det er du velkommen til at gøre til generalforsamlingen under punktet “bestyrelse”. Til generalforsamlingen gennemgår den nuværende bestyrelse, hvad bestyrelsens arbejde består af.

Det er kun medlemmer af Nordic Planner Society, som får mulighed for at deltage i generalforsamlingen. Har du interesse i foreningen, håber vi selvfølgelig at du vil melde dig ind her og støtte Nordic Planner Societys indsats for at skabe et endnu federe fællesskab for Bullet Journal- og plannerentusiaster!